For længe siden (okay, i 2017) i en galakse langt, langt væk (aka Amsterdam)…
Vi blev lidt filosofiske
Menneskeheden har lavet skjorter på samme måde siden 1950’erne, da non-iron blev opfundet. Der måtte være en smartere måde.
Drevet af denne tanke (og cirka 27 flasker vin) grundlagde vi LABFRESH. Vores første crowdfunding gjorde os til det mest støttede modeprojekt i hollandsk historie.
KICKSTARTER
Vores første crowdfunding kampagne gjorde os til det mest støttede modeprojekt i Hollands historie.
Vi har solgt skjorter og t-shirts i 98 lande!
Vi modtog forskningsstøtte fra MIT og WBSO til videreudvikling af vores FreshCore™-teknologi.
Løven's hule
Vi pitchede med succes foran 1,5 millioner seere i det danske tv-program Løvens Hule.
Vi åbnede vores første flagship store i hjertet af Amsterdam.
Med hjælp fra trofaste kunder crowdfundede vi vores første butik på Van Baerlestraat 32.
Vi åbnede vores anden flagship store - denne gang i hjertet af København.
Endnu engang, med fantastisk støtte fra vores kunder, crowdfundede vi vores danske flagship store på Købmagergade – Københavns travleste gågade.
VI SOLGTE 10% AF LABFRESH TIL KUNDER!
I august 2023 tog vi vores hidtil største skridt og solgte 10% af LABFRESH til 817 kunder via crowdfunding-platformen SEEDRS.
100% af pengene går direkte til at vækste virksomheden – for helt ærligt, det er det sjoveste, vi kan forestille os at bruge dem på!
KVINDETØJ!
Efter mange forespørgsler og masser af tests bevæger vi os endelig ind i kvindetøj!
Vi er stolte af at præsentere LIV-kollektionen.










Vores mission er simpel
At skabe tøj, der kan klare livet – og forbliver rent og friskt i mange dage. Den eneste måde at rydde op i modeindustrien på, er at købe mindre, vaske mindre og beholde tøjet længere.

Vores første opfindelse var skjorten, der afviser pletter, lugt og krøller.
Siden da har vi lanceret 1–2 nye produktkategorier hvert år. Det tager 1–2 år at udvikle et nyt stof – men vi har aldrig travlt, for kvalitet kommer altid først.

Vi er drevet af fællesskabet
Alle vores nye produkter er finansieret via crowdfunding. Pasformerne er skabt ud fra 12.000 kundemålinger. Og vi lånte endda €400.000 fra 232 kunder for at åbne vores flagship stores. Intet gør os gladere end jeres feedback.



